Baza SMS to skrótowa nazwa bzy danych klientów (prywatnych lub instytucjonalnych), którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez SMS lub MMS. Należy jednak pamiętać o tym, że telefon uznawany jest za szczególnie intymne, prywatne narzędzie i niezbyt przemyślane bombardowanie jego użytkownika wiadomościami SMS lub MMS wzbudzi tylko jego irytację, a nawet wściekłość. Baza SMS to nie tylko numery telefonów. Przede wszystkim powinna to być jak najbardziej kompletna baza danych zawierająca informację o zainteresowaniach lub profilu danego odbiorcy (dane demograficzne, majątkowe i tym podobne). Tylko wtedy można precyzyjnie dobrać adresatów kampanii promocyjnej.

Dobry producent kalendarzy pracuje przez cały rok
Producent kalendarzy przeżywa szczególny natłok pracy pod koniec każdego roku i niekiedy na początku kolejnego. Firmy lub instytucje zamawiają wtedy liczne kalendarze reklamowe dla swoich pracowników i klientów. ...