Baza SMS to skrótowa nazwa bzy danych klientów (prywatnych lub instytucjonalnych), którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez SMS lub MMS. Należy jednak pamiętać o tym, że telefon uznawany jest za szczególnie intymne, prywatne narzędzie i niezbyt przemyślane bombardowanie jego użytkownika wiadomościami SMS lub MMS wzbudzi tylko jego irytację, a nawet wściekłość. Baza SMS to nie tylko numery telefonów. Przede wszystkim powinna to być jak najbardziej kompletna baza danych zawierająca informację o zainteresowaniach lub profilu danego odbiorcy (dane demograficzne, majątkowe i tym podobne). Tylko wtedy można precyzyjnie dobrać adresatów kampanii promocyjnej.

Koszulki haftowane komputerowo w Krakowie w firmie Grafihaft
Ciepła pora roku to okres, kiedy szczególnie chętnie wykorzystywane są tego rodzaju, posiadające na ogół krótki rękaw, przewiewne i bardzo wygodne koszulki. Haft komputerowy (Kraków jest miastem, w którym bard...