Baza SMS to skrótowa nazwa bzy danych klientów (prywatnych lub instytucjonalnych), którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez SMS lub MMS. Należy jednak pamiętać o tym, że telefon uznawany jest za szczególnie intymne, prywatne narzędzie i niezbyt przemyślane bombardowanie jego użytkownika wiadomościami SMS lub MMS wzbudzi tylko jego irytację, a nawet wściekłość. Baza SMS to nie tylko numery telefonów. Przede wszystkim powinna to być jak najbardziej kompletna baza danych zawierająca informację o zainteresowaniach lub profilu danego odbiorcy (dane demograficzne, majątkowe i tym podobne). Tylko wtedy można precyzyjnie dobrać adresatów kampanii promocyjnej.
Różnorodne ubrania z logo
Prowadzisz firmę i zastanawiasz się co zrobić, aby była ona bardziej zauważalna w społeczeństwie? A może chcesz jakoś nagrodzić pracowników? Dobrym pomysłem na to może okazać się specjalnie wykonana na Two...