W nowoczesnym, skomputeryzowany w świecie wydaje się, że dla papieru nie ma już wiele miejsca. Dlatego też notes reklamowy lub też reklamowy długopis powinny umrzeć śmiercią naturalną. W anglosaskiej literaturze pojawił się z tego czasu termin Paperless Office - czyli biuro bez papieru, które miało być go pozbawione dzięki danym komputerowym. Dzięki komputeryzacji zużycie papieru miało być ograniczone. Ironia losu sprawiła, że jest dokładnie odwrotnie - łatwość dokonywania wydruków sprawia, że ludzie wielokrotnie drukują te same dokumenty, dostrzegając ich kolejne błędy. Podobnie notes reklamowy i reklamowy długopis są nadal wykorzystywane w czasie różnego rodzaju narad, spotkań, konferencji lub po prostu w codziennej pracy. I nic nie wskazuje, aby miało być inaczej.
![Wyszukaj praktyczne gadżety dla swoich klientów](/img_www/none.jpg)
Wyszukaj praktyczne gadżety dla swoich klientów
Chcesz zapewnić swoim klientom ciekawe gadżety reklamowe? Wiele z nich ukazują się w serwisie internetowym Gratisownia, który prowadzi sprzedaż różnorodnych upominków reklamowych. Wśród nich pojawiają się r...