W nowoczesnym, skomputeryzowany w świecie wydaje się, że dla papieru nie ma już wiele miejsca. Dlatego też notes reklamowy lub też reklamowy długopis powinny umrzeć śmiercią naturalną. W anglosaskiej literaturze pojawił się z tego czasu termin Paperless Office - czyli biuro bez papieru, które miało być go pozbawione dzięki danym komputerowym. Dzięki komputeryzacji zużycie papieru miało być ograniczone. Ironia losu sprawiła, że jest dokładnie odwrotnie - łatwość dokonywania wydruków sprawia, że ludzie wielokrotnie drukują te same dokumenty, dostrzegając ich kolejne błędy. Podobnie notes reklamowy i reklamowy długopis są nadal wykorzystywane w czasie różnego rodzaju narad, spotkań, konferencji lub po prostu w codziennej pracy. I nic nie wskazuje, aby miało być inaczej.

Wykorzystaj w swojej firmie muzykę bez ZAiKS
Zależy Ci na tym, aby w Twojej firmie stworzyć niepowtarzalną atmosferę? Odtwarzanie muzyki sprawi, że Twoi klienci przyjemnie spędzą czas korzystając z proponowanych przez Ciebie usług. Jeśli chcesz, aby była...