W nowoczesnym, skomputeryzowany w świecie wydaje się, że dla papieru nie ma już wiele miejsca. Dlatego też notes reklamowy lub też reklamowy długopis powinny umrzeć śmiercią naturalną. W anglosaskiej literaturze pojawił się z tego czasu termin Paperless Office - czyli biuro bez papieru, które miało być go pozbawione dzięki danym komputerowym. Dzięki komputeryzacji zużycie papieru miało być ograniczone. Ironia losu sprawiła, że jest dokładnie odwrotnie - łatwość dokonywania wydruków sprawia, że ludzie wielokrotnie drukują te same dokumenty, dostrzegając ich kolejne błędy. Podobnie notes reklamowy i reklamowy długopis są nadal wykorzystywane w czasie różnego rodzaju narad, spotkań, konferencji lub po prostu w codziennej pracy. I nic nie wskazuje, aby miało być inaczej.
Wykorzystaj pewną reklamę swojej firmy
Interesuje Cię pewna kampania reklamowa dla Twojej firmy? Jej wykonaniem zajmie się nasza Agencja reklamowa SGM, dzięki której powstaje najlepsza reklama. Trójmiasto to region działania naszej agencji reklamowej SG...